Leta i den här bloggen

tisdag 5 mars 2013

Gäddhänget ska bort!!!

Med tanke på hur många kilon som försvunnit på min kropp, så är det ännu viktigare att sköta om den, då det faktiskt inte bara är fett som försvinner!!!
Av all förlorad vikt så är det ungefär 20-30% som består av muskelmassa, vilket inte är så bra i längden.

Rekommendationen är att styrketräna för att bygga upp musklerna igen, och självklart tänker jag göra mitt bästa för att få en stark och hälsosam kropp. 

Idag gjorde jag mitt första gym-pass på mycket länge, och det kändes skönt att komma igång!!!

Körde lite axlar, armar och bröst och räknar kallt med en grym träningsvärk imorgon!!

Noterade återigen att jag har lätt för att pumpa upp bicepsen, medan det fladdrade löjligt mycket UNDER....
hm...blir nog att köra extra mycket träning för gäddhänget!!!

Lite ovant att se sig själv i en stor jäkla gym-spegel oxå, och fick lite av en chock egentligen....jag börjar faktiskt se att jag har gått ner en jäkla massa i vikt nu, närmare bestämt 22 kg!


1 kommentar:

Anonym sa...

KUL!!! Va bra att din mag operation har gått bra! Kan du ju räkna med mer viktnedgång! :)