Leta i den här bloggen

onsdag 18 februari 2009

Hes av Hammerfall!

Fredagen den 13 februari brukar vara en otursdag, men för mig var det en hellyckad dag och kväll! Drog nämligen iväg till Rättvik med min kollega Hasse(bilden) och min granne Majsan, för att se och höra Hammerfall! Sångaren blev välkänd i fjol, då han tog hem segern i Körslaget med sitt Team Cans..tror nog de flesta känner till honom i allafall!Vilken röst han har, rackarns va det gick rysningar när han spände blicken i oss och sjöng!
De skulle spela på 3 ställen i Sverige, och det här var deras genrep inför Europa-turnén, och gissa om det rockades! Vi var helt saliga där vi stod med varsin öl i handen och headbangade vilt!
En mycket bra spelning med spelglädje och närvaro, en riktig höjdare för alla inblandade tror jag!
Kom hem sent, lite smålullig i huvet av lite alkohol och hög musik. Vaknade nästa dag, med huvudvärk och en heshet som heter duga...ett måste efter en vild konsert! Det var värt det!

Tack för att ni följde med, mina vänner, det gav mersmak!

Inga kommentarer: