Leta i den här bloggen

söndag 2 augusti 2009

Besvikelse....

Tror jag ser rött!
Asså, det är mycket som skall till innan jag blir "satt ur spel", men en del saker kan förståss få även mig att börja gråta, eller rent av bli förbannad.
Ja, jag vet, det är inte många som sett mig riktigt arg, så jag förstår att det kanske låter obegripligt i vissas öron!

Grejen är den, att jag blir så sjukt besviken, när det visar sig att vissa människor har förutfattade meningar om vissa saker!
Det ska tisslas och tasslas och en del tror sig veta en massa saker om mig, utan att för den sakens skull ha frågat mig om det stämmer först!

Näää, men det är väl onödigt liksom!

Dessutom blir jag extra besviken när det är folk som jag förut har räknat som mina närmaste, som nu har helt har svängt om och snackar och tisslar som om jag inte skulle märka det...suck!

Sånt här får mig att tappa balansen för ett ögonblick, gå undan, bli låg, gråta en skvätt och undra varför inte dessa folk kan unna mig att vara så jävla lycklig som jag är? För jag är det....

Klart jag blir besviken......det enda jag vill är att om någon undrar något om mitt privatliv, kom till mig och fråga! Det kostar inget extra, det enda du får är sanningen!

Inga kommentarer: