Leta i den här bloggen

tisdag 19 januari 2010

Äntligen!

Äntligen så fick jag träffa him in person!
Ja, Gyrot förståss!
Trippen ner från Mora till Bolanche imorse var helt som vanligt, lagomt med folk, och nästan alla vana resenärer.

I Djurås hajjade jag till, såg en blond (fejkblond?) kalufs som verkade sådär bekant, ni vet,när man inte riktigt vet vem det är men bergsäkert har sett nånstans förut!

Det tog mig nästan exakt 30 sekunder att lista ut att det var Gyrot, vars blogg jag läst och vräkt ur mig hänsynslösa och ibland helt meningslösa kommentarer till.
Det tog honom ungefär lika kort tid för att lista ut vem den där konduktör´n på tåget var oxå. (jadå, jag kollade hans biljett, ingen gratisåkning här inte!)

Det var riktigt skoj att hälsa, så där på riktigt.
MEN, jag hade kanske väntat mig att han skulle ha kameran i ena näven, för att spela in ytterligare nån sån där snutt från vardagslivet. Stor besvikelse där faktiskt! ;)

Men men, premiären överstökad, när Gyrot fick sig en "åktur" med Bejben!

(ja, jag vet, ni tolkar sånt där olika)

2 kommentarer:

Gyrot sa...

Det är inte varje dag konduktören smyger upp till en och säger: C'mon, join the joyride.

Bejben sa...

nä, och det var just precis så jag gjorde! ;)