Leta i den här bloggen

torsdag 1 april 2010

Påsk!

Imorse var jag till Käkkirurgen igen, tog bort stygnen, så nu kanske jag kan bli normal igen...eller..normal lär jag väl aldrig bli, men så gott som!

Åker strax till jobbet, ska göra sista passet för den här veckan, sen blir det påskfirande med familjen och kalas för lilla stumpan som fyller 4 år på tisdag!
Stora tjejen!

Hoppas att Påskharen gör sitt besök även iår här, fast Kaptenen envisas med att han bara är påhittad, det tror jag INTE! Han var ju här förra året och lämnade 2 feta ägg åt ungarna på balkongen!
Inte för att jag såg han, men han var här, jag lovar!

Ha en fin helg allihopa, och var rädda om varandra.

1 kommentar:

Sandra sa...

Ja är det inte otroligt hur barnen bara blir större och större..... man hinner liksom inte med!! Ha en härlig PÅSK med de dina. Varma kramar =)