Leta i den här bloggen

måndag 28 juni 2010

S

Klart att Bejben valde årets varmaste dag för att flytta!
Vi var mycket duktiga och körde 4 lass, sen pyste luften ur oss båda två!
Ja, för det finns ju ingen som vill vara flytthjälp inte..så vi körde på, jag och Kaptenen.
Kan väl säga att ryggen inte tackade mig för det...men men, bara att bryta ihop och köra 17 lass till imorgon!
Tog med oss katten det sista vi gjorde för dagen, och styrde kosan mot huset där vi nu ska tillbringa vår första natt!

Funderar om jag borde lägga en madrass bredvid sängen, så kan jag bara rulla ur den i morgon sen, ifall ryggen strejkar menar jag!

Nu orkar jag inge mer, ligger som en urvriden disktrasa bredvid en lika trött Kapten!
Må så gott friends, imorgon är en ny dag!

1 kommentar:

Det vita dårhuset sa...

Här kommer lite styrka vänne så du orkar i morgon ♥ ♥ ♥