Leta i den här bloggen

onsdag 11 augusti 2010

Tandläkarskräck!

Äntä nå skit hela ti´n!

Har just varit hos dear doktor tandis...fy sjutton vad jag inte gillar att gå dit!
Var så illa tvungen, då jag tappat en bit av en tand förra veckan, samt tappat en del av en fyllning på en VIS domstand
tidigare.

Grejen är den att jag är jävligt rädd för sånt där, med bedövning och så det där att de ska gröta runt i käften på en med händerna och diverse tillhyggen!

Höll på att svimma när jag satte mig i stolen, bad om all bedövning som fanns, alternativt ett hårt slag i huvet. De gav mig bedövning...

Så, nu är jag åter på trygg mark, med värkande huvud, bedövat halva ansiktet, lätt dreglande och med en fet faktura liggande på köksbordet.

Tur jag kan muntra upp mig själv med en tur till Malung senare idag!

Inga kommentarer: