Leta i den här bloggen

fredag 10 september 2010

Nya tag!

Katten Molly har då ordnat det för sig!

Jamen hej!
Köpte så fina, sköna träningsskor häromdagen, ett par Nike.
Helt ljuvliga!

Men, som med alla skor jag köper, så får jag skavsår på hälarna.
Dum som jag var, så tejpade jag inte fötterna innan första motionsrundan, så nu har jag en fin stor blåsa på höger häl...morr!


Nåja, jag har tejpat, samt satte en nylonstrumpa på foten innan den vanliga strumpan, och det funkar! Så nu kan jag hurta runt byn!

Sen måste jag kanske ta fram febertermometern oxå, för jag ställde nämligen klockan för att kunna ut och promenera i morse, dessutom FÖRE frukost! ja, jag vet, sjukdomsvarning på mig!

Sommaren har varit alldeles för slö, så nu är det nya tag som gäller!

Du som bor i närheten är mycket välkommen att hänga med på en runda!

Inga kommentarer: