Leta i den här bloggen

söndag 27 maj 2012

Supermamman returns!

Trevlig Mors Dag till alla mammor där ute!

Själv fick jag ett fint kort som min son gjort i skolan, som det stod att jag är en supermamma på...

Supermamma, nja, det vet jag inte om jag är, men jag bockar och bugar och niger!

Imorgon åker uniformen på, för första gången på 5 månader.
 Ska bli jättekul att få göra det jag är bäst på!

Dessa månader har varit svåra, på flera olika sätt, men främst har det varit en massa sjukdomar, olyckor och elände som har satt käppar i hjulen för mig hela tiden.
 Först bröt jag ju ett par revben och fick träningsförbud , sen när jag väl kände mig bättre och hade börjat träna igen, ja då svimmade jag i badet och slog i huvet i badkaret som resulterade i en fet hjärnskakning med tillhörande illamående, huvudvärk och yrsel.

Huvudvärken dras jag med än, men det blir väl bättre!

Så, från och med nu ska det bara bli bättre, jag tycker att jag förtjänar det faktiskt!

Inga kommentarer: