Leta i den här bloggen

fredag 27 juni 2008

Jag har fått en ny "kompis".....


Varför, varför, varför?




Vaddå, undrar du säkert? Jo, det ska jag tala om för dig, kära läsare, att nu har Bejben fått huvudbry! Troligen nåt riktigt saftigt, tänker du då. Jo, det kan man väl säga...eller egentligen inte, för det är inte så svårt egentligen, bara man har lite hjärna, tålamod, flinka fingrar och gott om tid...!




Tja, jag HAR hjärna, tålamod, flinka fingrar och tid....alla dessa egenskaper har jag haft nytta av förr, om man säger så...,*ler*, men denna gång behöver jag nåt mer, och det är teknisk kunnighet!


Man kan säga att jag är en oteknisk nörd när det gäller datorer, telefoner, ja alla konstiga mackapärer som kräver extra hjärncell!




OCH JAG BEHÖVER DEN NU!




Vi har nämligen fått nya telefoner på jobbet, och jag har fullt sjå att hitta i den...suck! Måste lägga in alla telefonnummer på nytt, lära sig hitta i alla menyer osv....


Var fan hittar jag utropstecknet t ex? Lyckades hitta en lämplig ringsignal iallafall...alltid nåt.




Nä, måste va lite nördig nu, och plöja igenom detta...ska jobba hela helgen och det vore väl lämpligt att lägga in numret till Driften och andra viktiga nummer kanske?




Skulle nån vänlig själ vilja fixa det här åt mig, vänligen kontakta mig....




Ha en fin helg, folkens!


kram, Bejben

Inga kommentarer: