Leta i den här bloggen

fredag 25 juli 2008

Dyrt att va fin!

Herregud va svårt det är...!

Jösses,känner mig helt handikappad,förstår nu hur de "fina" flickorna känner sig!

Ja,asså,hant ja vari å köpt nya klor!

Gled in på den tjusiga nagelsalongen, där man kunde få både nya naglar och välputsade hälar.Nu tillät min ekonomi endast en av utsvävningarna,så nya naglar fick det bli!

420 spänn fattigare en timme senare,kunde jag glatt konstatera att Bejben har lååånga klor! som tål att klia ryggar med,plocka disk och bada barn med.

Började sen med att köra in en nageljävel i tändningslåset!ja,jag vet....puckat.Jag är ju liite ovan vid dessa skapelser,men jävlars va hårda de är!(kanske för att tåla just sånt här....)

Styrde kosan mot frissan,blev ju tvungen att följa upp nu...barret skulle trimmas lite,så nu är jag sååå fiiin!

Kostar att ligga på topp,men jag ska på bröllop imorrn, så jag ville vara lite extra fin...(sen har jag ju köpt ny kjol,ny topp,nya skor....;))

Får väl lägga in en bild sen på Bejben i full fest-stass!

Ha en fin helg mina vänner, skänker en extra tanke till min vän i Speedos....;)
/Bejben

1 kommentar:

Hannatildas hörna sa...

Känner mej helt oskyldig! Äger inga speedos! haha ;)Bor i mina Hejco kläder, kan väl "ärta" till mej ibland med en cerice bussarong.. Ha så skoj i helgen, vill höra sen hur trevligt det var!

kram kram Bridget