Leta i den här bloggen

lördag 6 september 2008

Tacksamhetens offer!

Är ett offer idag, ett skönt litet offer. Vaddå undrar du säkert, en Bejb kan ju aldrig vara ett offer?
Nä, inte i egentlig mening kanske, men man kan vara offer för olika omständigheter och saker.

Idag är jag ett tacksamhetens offer! Är så himla tacksam för en massa saker!

Mina barn, som ger mig glädje och busiga ögonblick i vardagen.

Är så väldigt tacksam för mina vänner, som bryr sig om, och finns där för mig, i alla lägen.

Tackar vädergudarna i dag, som har offrat allt regn på en och samma dag! Nu kan det ju bara inte regna mer! Det är jag himla tacksam för!;)

Ha en bra helg mina vänner, tycker om och älskar er! Ta åt er, ni som har lust!

1 kommentar:

Anonym sa...

Att vara offer är inte bara elände ibland..

Kika gärna in till mig på Tussans blogg
Kram på Dig