Leta i den här bloggen

söndag 31 augusti 2008

Å hej å hå! Det var länge sedan en lista kom upp, så här kommer den!

Veckans händelser som lämnat bestående men/gett mig mardrömmar/gett mig hopp om livet!

  • Tåg ersattes med buss, jag blev åksjuk! överlevde 2 svängar till Malung!
  • Skulle sova i Malung, drömde mardrömmar om att jag sov över!(jag vaknade i tid)
  • turen till Mjölby fick ett hastigt slut i Lindesberg, fordonsfel. Allt gick dock jättebra!(tack vare sån himla käck förare och supernice ombordare!)Jomenvisst!

spar det bästa till sist!

  • Gonattkramen från min son igår med orden: "Tycker om dig mest i hela världen, mamma!"

sånt ger en sliten småbarnsmamma hopp om livet efter en tuff vecka!

Nu önskar jag mig bara en skön semester i ett varmt land, kan någon fixa det?



kram/The Bejb

Inga kommentarer: