Leta i den här bloggen

måndag 28 september 2009

sjukt!

Japp, har överlevt, men känner att jag varit nära döden i en veckas tid nu!
Efter en helvetisk vecka med hög feber, svimningsanfall, hosta, värk i kroppen och allt fanskap, är jag nu på bättringsvägen!
Diagnosen löd väl svininfluensan/mykoplasma/lunginflammation light...typ

Var in på akuten en sväng oxå, fick lite problem med andningen en natt, så det var bara att åka in. Tur att Johan tagit hand om mig, hade nog inte klarat mig så bra utan hans omsorg!
Mamma ryckte in och tog hand om barnen, som tack för det, blev även hon sjuk!Scheiisse!
Nu har nästan 2 veckor gått, och bara hostan är kvar, och lungorna är väl lite kassa.

Jag ser ljuset i tunneln kan man säga!

Tack för alla hälsningar jag fått under dessa veckor, det värmer i hjärtat!
kram; Bejben.

Inga kommentarer: