Leta i den här bloggen

lördag 24 oktober 2009

Måååååål!

Igår kväll var jag på mitt livs första hockeymatch!
Ja, alltså i vuxen ålder då...har ju sett en och annan match i yngre dagar (typ när jag var 14-16 år) men då var man ju mest intresserad av grabbarna, inte själva matchen..hehe.
Ja, det var en svunnen tid, men ack så bekymmer man hade på den tiden!

Iallafall, Ejendals Arena fick ett besök av mig och Kaptenen och Tommy, vi satt snett bredvid hejaklacken och de var ju på hugget!

Tack vare min närvaro, så vann Leksands IF med 4-1 över Troja Ljungby.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa!

Hade en mycket trevlig kväll, trots ett 10-timmars arbetspass innan dess...

Jag måste oxå få säga att jag skötte mig extremt bra, jag blev inte utvisad, skrek inte högre än hejaklacken och var ytterst behärskad, tyckte även Kaptenen! Så det så!

Inga kommentarer: