Leta i den här bloggen

lördag 20 februari 2010

Tandläkarskräck!

var till tandlöken igår, lite akut sådär. Hade ju bitit av en flisa från en tandstackare.

Efter lite undersökning, och bilder på eländet, konstaterades att tanden skulle ut!

Hjäääääääääääälp! jag hatar sånt!

En remiss skickades till Käkkirurgen i Falun, då tanden var för svår för dem att kunna få ut själva. Det hände mig nämligen för 3 år sedan, samma sak.
Då blev jag sövd, och väcktes när allt var klart.

Kan ju säga som så, att jag gör det inte utan samma behandling igen!

Så, nu väntar jag bara på en kallelse, är redan nervös..suck!

Men, en spruta i armen, sen är det klart!zzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallåj!! Såg härom dagen att du oxå hade en blogg =) Ja fy då för tandläkaren....:( jag e inte rädd för att gå dit men ja e skit rädd för räkningen!! ;) Ha en toppen helg! kram Annelen