Leta i den här bloggen

lördag 13 mars 2010

Rensning!

Hålla där!

Idag har jag haft en sån där härlig ledig lördag, sällan det inträffar numera får jag säga!

Dagen började med en solig och skön långpromenad med Kaptenen, drog en vända runt byn här. Tog en tur in på det lokala bageriet när vi nästan var hemma, och köpte med oss varsin god macka som vi kunde goffa i oss till frukost sen. yammi!

Sen har dagen bara varit så skön på nåt vis, har fått rensat lite i barnens garderober, rensat lite i förrådet och var sen ner till den lokala begagnataffären, tänkte kanske man kunde passa på att fynda något?

Men tror du att jag hitta nåt? icke! bara massa skrammel och rässje, inget som ens kunde bli fint med hjälp av lite vitfärg....suck!

Jag får nog be att Erika kommer hit och viftar med sin lilla pensel och stänker lite vitt över mitt hem!

Inga kommentarer: