Leta i den här bloggen

tisdag 16 mars 2010

Vår i luften!

Våren är på vääääääg!

Och med våren kommer även vårkänslorna som ett brev på posten, så även hos mig!
Aldrig har väl en gokram från barnen känts mer välbehövliga och välgörande än nu, och en ihoprullad katt i knät som ger ett lugn i hela kroppen.
Kärleksfulla ögonkast från min högt älskade Kapten är ju som grädden på moset, löken på laxen och popcornen på gäddan eller vad det nu heter.

Ytterligare pirr i magen är det när jag tänker på att vi är på väg att kanske ta ett stort steg närmare likadana träningsoveraller och husvagnssemestrar och gnäll om smutstvätt på badrumsgolvet.

Vi ska kolla på hus!

Känns superhäftigt och väldigt spännande!

Vi får se vart det hela landar, men förhoppningsvis så blir det som vi önskar, och då kommer oxå en liiiiten detalj att avslöjas för Kaptenen: jag har fanimig inga gröna fingar, jag hatar trädgårdsarbete! *fniss*

3 kommentarer:

Sandra sa...

Vi alla känner nog av samma vårkänslor som du beskriver och det är helt makalöst underbart =) LYCKA TILL med hus titten och ev köp!!! Önskar dig all lycka ska du veta.Gröna fingrar eller ej,tror inte det spelar någon roll <3 Kram,Kram

Bejben sa...

Tack Sandra!
tror väl heller inte att bristen på trädgårdsintresse ska få Kaptenen att backa! hehe.
Kram!

Det vita dårhuset sa...

Visst kan jag väl skvätta lite med pänseln gullfia ;-)

Vårkänslorna flög fort förbi va?!!
Inget mera snö nu!!!!

Ha en fin fin dag!
Kramen