Leta i den här bloggen

onsdag 3 november 2010

Halleluja moment!

För er som av en händelse har hängt med här, så har jag sökt nytt jobb, då tyvärr Kompaniet ska omorganiserasCentrera framöver.

Allt tråkigt för något gott med sig, för jag har fått nytt jobb!

Japp!

Har exakt 7 pass kvar att jobba, sedan väntar nya utmaningar runt hörnet!

Och för den som tror att jag kommer att överge tåget, så tar ni fel! Kommer troligen att åka tåg till och från jobbet...hahahahah!

Satan i gatan va nöjd jag är!

(dessutom är jag tydligen kung på att löneförhandla oxå!)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Järnvägar va' kul för dig! GRATTIS!!

Bejben sa...

tack ska du ha Jernis!

Gick som på räls kan man säga...

Anonym sa...

Här börjar ett nytt liv - ny bloggbakgrund och allt :-) (Jag fortsätter läsa) Lycka till!/Millejor

Anonym sa...

Hallåjsan!!! Men va roligt att du fick jobbet!! GRATTIS!!! å att du blev nöjd med lönen....;) Jag brukar vara in å kolla din blogg, men jag e lite dålig på att komentera....ska bli bättre på det!! =) kramelikram Annelen