Leta i den här bloggen

måndag 29 november 2010

Välkommen till beställningscentralen!


Jösses va en vecka går fort!

Tiden på nya jobbet går i en rasande fart, det som är mest "krångligt" att lära sig, är att kliva upp samma tid varje morgon! haha!
Ja, men tidigare så kunde jag börja hur som helst, sova borta och hatta runt, nu börjar jag jobba i stort sett samma tid varje dag, och slutar samma tider!
Helt fantastico!

Blir ju inga sena kvällar direkt, får vara glad att jag håller mig vaken till kl 21...hehe, men jag vänjer mig nog snart med tiderna och då får väl kroppen sin belöning i form av att jag blir piggare både till kropp och själ!

Har fått massor av beröm som nybliven kontorsråtta, vilket är jättekul!

Vänta bara tills den 1a januari när det norska språket dominerar kontoret, mohohhahahahaha!

1 kommentar:

Det vita dårhuset sa...

Bra! Då kan du lära mig lite norska så jag kan prata med min släkt *fniss* Fattar ingenting när vissa av dom öppnar mun.....

Kul att det går bra för dig gumman!!
Ha det fortsatt gott och kram på dig vännen!