Leta i den här bloggen

måndag 30 januari 2012

Gunggung!


Morsning korsning!

Sitter i soffan och myser med dottern,som kom i morse efter en vecka hos sin pappa.
Sonen är i skolan, så han hämtar jag i eftermiddag.
Härligt att ha familjen samlad igen!


Kan väl ärligt säga att jag mår som jag förtjänar idag, då hela helgen har tillbringats med goda vänner på böljan den blå!
Ja, det gungade i dubbel bemärkelse kan man säga, och en 2-dagars fest sätter sina spår,hehe.
Jag var fortfarande inte helt "procentfri" när jag blev hämtad i går kväll, då vi suttit och smuttat "Jäger "på vägen hem i bussen...kanske inte det smartaste, men vem behöver vara smartast jämt?


Hade så fruktansvärt roligt på kryssningen, så att vara lite sliten idag, det får jag bara ta!

Idag ska nog magen kureras lite......

Ni som var med i helgen , och läser detta, tack ska ni ha för att ni förgyllde min resa på olika sätt!

2 kommentarer:

Marit sa...

Hihi jag läser faktiskt här ibland, tyckte väl att du såg bekant ut. ;)

Kram Marit

Bejben sa...

haha, där ser man! en läsare som har smygit runt här lite altså? ;)
Roligt!

kramen!