Leta i den här bloggen

söndag 22 januari 2012

Har du problem?

Hejsan svejsan!

I min ack så enkla och anspråkslösa blogg, som emellanåt får till det med ett och annat ögonbrynshöjande inlägg, brukar ju inte vara bortskämd med så mycket kommentarer efter mina inlägg.

Därför blev jag lite överaskad när ett mejl nådde mig som beskrev att det var problem att kommentera min blogg! Hoppsan Kerstin liksom!

Är det fler som har det problemet? som gärna skulle vilja lämna en kommentar men inte får igenom det, pga nån verifikationskod som inte funkar?

Och, hur sjutton kollar jag sånt? Hm, måste nog blinka lite med låååånga ögonfransar och fråga någon kunnig...

Tjingtjong!

2 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Gå in under inställningar och välj pop up fönster. Då ska det funka :)
Kramisen

Bejben sa...

har gjort det nu! tack! <3