Leta i den här bloggen

torsdag 29 maj 2008

Festresumé!

Ja, jag lovade ju att berätta om festen, som gick av stapeln i lördags. Så, här kommer det en "mild" version av det hela!;)

Festen hölls i en hyrd lokal ute på landet, idylliskt och fint vid en sjö. Vädret kunde inte varit bättre, solen sken och värmde oss till långt ut på kvällen. Grillen fixade vår mat och vi satt och myste i solen med vin och öl nära till hands.

Senare blev det dags för karaoke, och du kan väl tänka dig vem som greppade micken! jodå, klämde väl i med Lill-Babs gamle klassiker "Leva Livet", och det är ju som alltid, man sjunger hellre än bra! Men, jag bjuder på det!
Sen blev det dans och skojeri på dansgolvet. Och där spriten går in, går vettet ur som man brukar säga! Dans och tjotjim och några cider senare hade tiden plötsligt flytt och det var nästan mörkt ute!

Efter många glada skratt, förtroliga samtal, sköna följsamma danser hade klockan blivit "hemgång".

Summerar jag kvällen kan jag säga så här: en skittrevlig fest med kollegorna, det var välbehövligt! Vi ser redan fram emot nästa fest i september!

Den som känner mig privat, och vill veta mer, kan se sig i stjärnorna om efter mer detaljerad info!;)

Inga kommentarer: