Leta i den här bloggen

lördag 17 maj 2008

Vad hände?

vad hände med våren? Solen i mitt liv, de grönskande träden, hyperkvittriga fåglar, va hände ?

Solen försvann och istället kom ett moln och ställde sig mitt över mig, och lämnade med varm hand över snöblandat regn, kyla och allmänt skitväder!
Försökte lägga band på mig och inte bli irriterad över detta , men va fan ska en stackars sucker för sol göra? Det brukar alltid vara sol när jag åker till Malung med mitt tåg, men här bröts trenden rejält!

Inte mycket att göra åt, får se fram emot bättre tider istället. Det närmaste roligt jag kan komma nu, är den stundande vårfesten på mitt jobb nästa helg. Det ska bli en riktig rökare till fest! Då ska jag dansa på borden, snacka en massa goja och bara ha kul med mina kollegor!

Återkommer väl med en detaljerad rapport om den festen!
Ha en bra helg, bloggers!

Inga kommentarer: