Leta i den här bloggen

tisdag 9 december 2008

Friskförklaring!

Mmmm, äntligen är jag frisk! Eller, frisk och frisk, lite sjuk i huvet, men det är ju inget att åtgärda har jag hört så jag antar att jag kan friskförklaras! Har hunnit med att jobba lite, skönt att vara tillbaka igen. Sen var jag på julbord i lördags med några kollegor från jobbet. Det var facket som bjöd, jättetrevligt!
Vi åt och drack och sen gick några av oss vidare till den lokala puben. Den har tydligen många namn, som " Ta-till-vara", "Sista chansen", "Köttmarknaden" osv....Egentligen heter den nåt helt annat, ni som känner till Borlänge vet nog vilket ställe som avses!

Vi hade iallafall kanonkul, och söndagen tillbringade jag mest i soffan...du vet den där klassiska frasen:" jag ska aaaaaldrig mer dricka alkohol!"......man lär sig aldrig!

Nåja, det lär ju dröja till nästa gång..
Ikväll ska jag jobba, tar en tur till Malung.

Må så gott mina vänner!/kramisar

Inga kommentarer: