Leta i den här bloggen

tisdag 14 juli 2009

Min dag!

Min dag!
08.40 väcks av "Bumbibjörnarna" på mobilen..snoozar 10 min bredvid Kaptenen.

10.00 Hämtar barnen 2 minuters bilväg bort. De ska vara hos mig några timmar idag.
Handlar fika på hemvägen.

10.30-12.00 fikar ute, spelar fotboll och myser med barnen och Kaptenen. Min karriär som målvakt är definitivt slut nu...

12.15 lunch, "Häffesås och pasta-lul"

12.45-15.00 leker och tittar på film med barnen, många kramar och barnen vill sitta i knät och mysa, blandat med lite bus med Kaptenen, som inte är sen att haka på. Man undrar ju vem som är mest full i bus?

15.00 lämnar barnen hos sin pappa igen, jag får hämta dem igen på söndag, då får vi 2 härliga veckor tillsammans!

15.30-nu blev lite slö, låg i varsin soffa och kollade på touren på tv´n..en av oss snarkade en stund(och det var inte jag)...Kaptenen åkte till jobbet, själv tog jag en promenad och ska nu göra just ingenting..


Summa summarum: en helt jäkla mysig dag, med många och goa kramar från små och stora samt en massa bus och skratt!

Inga kommentarer: