Leta i den här bloggen

lördag 4 juli 2009

Sponsor sökes!

Har just klarat av min allra första joggingrunda på mycket länge, överlevde det och tyckte till och med att det var kul!
Upptäckte dock att det krävs lite insatser för att kunna fortsätta min karriär som löpardrottning, det räcker inte med ett par nya fina löpartights med en fin TKAB-logga på benet för att kunna njuta av joggingturen!

Mina skor har sett bättre dagar, de är slut kan man säga....dessutom skulle en ny, stadig sport-BH sitta fint, så kanske även "twinsen" håller sig på plats oxå!
Skorna kostar ju en slant, så även en vettig sport-BH.

Detta tillåter dock inte en ansträngd ekonomi för en ensamstående 2-barnsmamma, så är det någon där ute som känner att : "jaaa, klart jag vill sponsra Bejben!", sååååå....bara att höra av sig!

Nu måste jag stretcha...får nog ont i morrn...jaja, ont ska med ont fördrivas!

3 kommentarer:

Hannatildas hörna sa...

ring om du tror du fått hjärtinfarkt så ska jag göra en utryckning.... ;)

Bejben sa...

haha, du tror mig inte altså? nähä..men jorå serrru, jag sprang/joggade halva sträckan, och mer ska det bli!
i min ungdoms dagar så var jag till och med sprang olika lopp, så det så...nu är jag ju inte ung längre , men men

Anonym sa...

"Twinsen" har jag inte hört förut, däremot "bröderna Hyland" :-)