Leta i den här bloggen

söndag 25 juli 2010

Lyllos mig!


Tycker att det börjar arta sig!

Livet i nya palatset är helt underbart!
Mycket pyssel och saker att fixa med ännu, men vi trivs så in i bängen!
Barnen springer ut och in, utforskar området, leker med kompisar och visar stolta sina rum för alla som råkar komma i närheten! Roligt att de trivs!

Jag och Kaptenen gillar oxå vårt nya liv som sambos, det känns så rätt! *ler*

Tyvärr så är jag hemskt sliten just nu, har haft mycket överliggningar på jobbet som har fullständigt kört slut på mig, samtidigt som jag gärna vill greja här hemma---klart att jag bli slut, jag fattar det.
Ska försöka att ta bättre hand om mig själv från och med nu, börjar imorgon med en lång härlig promenad för att fylla lungorna med lite härlig Gustafs-luft!

Sen ska jag ev hämta hem nya köksmöbler , som jag fyndat hos Dårhusets Erika, en snabb affär kan man säga!
Lyllos mig! *ser framför mig hur fint det blir*


Må så gott, nu ska jag natta mig!

4 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Tjingeling lilla fynd Fia :o)
HOPPAS NI BLIR LIKA NÖJDA MED BORDET SOM JAG VARIT!!

Kan ni komma på Tis????
Ska måla stolarna ...där man sitter. Vad heter det?! Ja, måste slänga på lite färg i mörå innan jag släpper det till Bejben ;o)

Pusseli puss

Bejben sa...

Öj!
Ja, kan komma på tisdag, jag hör av mig innan.

Måla stolarna där man sitter? tjaa, vad kan det heta? där man placerar röven? ja , just det, sitsen!
*fniss*
Å du, du MÅSTE inte SLÄNGA på färgen..det kan jag göra själv serru!

*smask*

Dalafrun sa...

Va trevligt att höra att ni trivs här i ert nya palats ;-)
Vi kanske kan ta en grillkväll när vädret blir lite bättre??

Kram/grannen

Bejben sa...

nämen, har fru Björlund hittat hit? *fniss*
klart vi kan ta en grillafton!