Leta i den här bloggen

fredag 16 juli 2010

Puman har däckat!


Å herrejävlar!
Nu har jag fått i mig 3, ja du läste rätt, 3 glas vin..inte till vanligheterna i det här bygget må jag säga!

När man förr kunde få i sig både 7 och 8 cider/öl och vara lite lätt berusad, nu räcker det med att lukta på korken så är man bäng!
jaja, billigt blir det ju!

Tänk, nu kan jag säga till min sambo, att jag är "billig i drift", för en flaska vin räcker ju länge den!
eller ja...allt är ju relativt!

Har iallafall däckat efter en lång dag, har gjort 10 timmar i uniformen, så jag slängde nonchalant (va svårt det var att skriva det där ordet med 3 glas vin i kroppen) uniformen över en stolsrygg, hävde på mig mjukisbrallor och en urtvättad t-shirt, och vips!,
så stod maten klar, helt lovely!

Sånt uppskattas kan jag säga! <3


Så nu återstår väl bara resten då? så då släcker jag ner här då...;)

Fridens liljor! <3

2 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Puss på dig ditt lilla fylle .... *asgarv*.♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥ ♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥ ♥♥♥

Bejben sa...

men Eriiiiika!
sååå farligt var det inte....men mannen sa att det var värst så fnittrig jag var...mer än vanligt liksom..hehe