Leta i den här bloggen

tisdag 21 februari 2012

Saken är biff!

Hant ja gått å fått mäj en anställning då!?

Jorå, här går det undan!

Ansökan skickades i torsdags, företaget ringde i fredags och bad om en intervju, intervjun ägde rum i går!

Efter ca 10 minuters intervju var saken biff! 
Jobbet är mitt!

Jag börjar inskolning/utbildning redan på måndag, mitt jobb blir som kundtjänstmedarbetare för ett norskt företag, med placering i Borlänge. 
Så jag får altså prata norska på heltid, och dessutom få betalt för det!

Lovely!

4 kommentarer:

j sa...

Härligt! Grattis!

Jaha minsann, norska företag har alltså börjat outsourca kundtjänsten till låglönelandet Sverige! ;-)

Superlille sa...

Härligt! Borlängebor som är sååå trevliga! :-)
Vilket flyt du har - förutom när det gäller glidningar i köket... Hoppas kroppen återhämtat sig!?
/Lillemor (också fd Borlängebo)

Bejben sa...

TAckar!
Jo, lite flyt har jag ju, härligt!
tyvärr har inte kroppen återhämtat sig, revbenet är brutet, så jag har enorma smärtor...men men, kunde ha varit värre!;)

jernis sa...

Alltså j = jernis (ôcken strulig kommentarssida det är på Blogger! ;-) )