Leta i den här bloggen

fredag 24 februari 2012

It´s broken, damn it!

Hello my friends!

Fredagen är snart slut, veckan är snart slut och mina älskade barn är åter hos oss på måndag! 
Längtar som en tok när de är hos sin pappa, men det är ju som det är......får göra det bästa av det helt enkelt.

Veckan har varit skitjobbig faktiskt, ramlade ju förra tisdagen och landade lite olyckligt..(se inlägg längre ner).
Revbenet är av och gör jävligt ont, går på maxdos av smärtstillande.

Lik förbannat så gör det ont...när jag ligger, går, står helt stilla, skrattar eller nyser...andas....

Ja, jag känner mig lite ynklig och slut på nåt sätt i kroppen.
 Antar att det blir så , att all energi går åt till att försöka läka ihop skadan liksom?

Tur i all otur att jag har en sån härligt underbar sambo, som passar upp på mig och tar hand om mig!

Och ännu mera tur att jag har ett nytt jobb att gå till på måndag!
 Ska bli superkul!


Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: