Leta i den här bloggen

torsdag 21 mars 2013

Hur man spenderar en ledig dag!

OH härliga, lediga dag!!!

Japp, lyckades skrapa ihop till en ledig dag den här veckan, och har utnyttjat den maximalt!!!

Dagen inleddes hos frissan, kapade av lite trista toppar och  blev ompysslad, helt nödvändigt!!
Sedan gick jag till gymet och pumpade muskler, idag fick armar, axlar och bröst sig en omgång. Imorgon lär jag väl få sota för det, hej och välkommen träningsvärk!
Efter lunch fick jag besök av finaste bästisen Elin, vi satt och stickade och skvallrade och fikade i flera timmar, så himla skönt att få prata av sig lite och skratta åt gamla minnen.

Åkte därefter ner till barnens skola, de hade Öppet Hus idag, så jag blev guidad av barnen runt bland teckningar, böcker, pyssel och projekt de hade haft.
 Passade förstås på att kramas med dem en stund, då jag inte träffar dem förrän på måndag.
Efter dosen med barnkramar, fick jag ny energi och åkte hem till städning och plockning i hemmet. Har fått undan det mesta iaf.

Det sista jag gjorde innan jag nu slagit ner rumpan på soffan, är att färga håret. Jösses va rödhårig jag är nu!

Nu ska jag njuta av kvällen med en nyinköpt skvallertidning, tända ljus och värmefilten i knät förståss!

Inga kommentarer: