Leta i den här bloggen

lördag 1 november 2008

Hemma hos mig!



Efter en månad i den nya lyan, börjar jag få lite ordning och lite eget stuk runtomkring mig. Visst, det fattas lite "piff", såsom tavlor, belysning,mattor och diverse annat .....men det kommer!
Till vänster mitt sovrum, lite kalt ännu, men snart så...
Till höger vardagsrummet, med utgång till en trevlig altan, som gjord för att sitta och dricka vin på en ljummen sommarkväll!
Nu är det ju långt dit, men det är väl lov att drömma?

Mina favoritfärger turkos samt lila dyker upp lite varstans i mitt hem, men basfärgerna håller jag till ljusa toner, såsom vit, beige, grå. Lättare att variera då med kuddar, plädar och gardiner, så det är väl dags för en makeover i soffan snart, blir till att lägga till lite rött inför advent!
Mitt sovrum behåller jag i lila, har köpt en svincool stjärna, lila såklart, att hänga i fönstret!
Näää, jag tänker inte bli en sån där inredningsbloggare...huvaligen!Lugn i bussen, flappna av!
Puss på er där ute i kylan!


Inga kommentarer: