Leta i den här bloggen

måndag 10 november 2008

Utmaningen från Elin!

Jag har fått en utmaning av Elin som har bloggen hannatildashorna, tänkte jag får väl fixa det här nu!
Här är reglerna för utmaningen: Länka till den som utmanat dig och sätt in utmaningens regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, alldagliga som knasiga.Utmana 7 stycken bloggare i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Så här kommer mina sju alldagliga & knasiga saker om mig själv:

  1. En gång spelade jag lesbisk på en pub, för att rädda Elin undan en sliskig beundrare som aldrig ville ge sig! fick lov att klämma lite på henne, då drog han...vad gör man inte för sina vänner!
  2. Jag har jobbat som bensinstationsbiträde, sålde korv med bröd och avgassystem om vartannat! Skitroligt, blev kvar i nästan 7 år!
  3. När jag kliver ur sängen, så MÅSTE jag duscha! annars är det ingen bra start på dagen...spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är..
  4. Jag hatar att köra bil när det är mörkt, är en riktig kärring...! kan bero på att jag kanske har något dåligt mörkerseende?
  5. Har sjungit karaoke på finlandsbåten ett antal gånger, med varierande publikstöd!
  6. En gång blev jag inte insläppt på den lokala puben, anledningen var att jag var för full! Grejen var bara den, att jag var spiknykter, jag körde!....hepp!
  7. Det bästa jag någonsin gjort, är mina barn!
Japp, då var det gjort! Kanske inget av värde att veta, men kanske någon som fick veta nåt smaskigt, vad vet jag?
Må så gött,och var rädda om varandra i trafiken!

1 kommentar:

Hannatildas hörna sa...

o ja, det glömmer jag aldrig när du fick rädda mej den gången!!! Är evigt tacksam! Fortfarande, trots att den är några år sen....
kramis kramis