Leta i den här bloggen

fredag 30 januari 2009

Plikt och party!

Japp, snart har ännu en vecka gått, och dagarna bara rusar iväg! tyckte nyss det var söndag...

Nåja, kylan håller i sig utomhus, men jag har iallfall tagit mig i kragen och varit duktig med mina promenader när tiden har räckt till mellan "barnveckor" och jobb på tågen.
skönt när man kommer in och är lite röd om kinderna efter en rask promenad, sen njuter jag av det varmaste i duschen och blir som en ny människa efteråt!

Imorrn är det lördag, och jag ska ha en aldrig så liten fest hemma hos mig.Har faktiskt inte haft nån sen jag flyttade och nu var det väl på tiden tänkte jag! så jag har "buntat" ihop ett gäng av mina bästa och närmaste vänner för lite mat, vingelvatten och umgänge! Blir en salig mix av kollegor, väninnor och grannar...ska nog bli skoj. En av mina bästa vänner från jobbet har lovat att ta med sig karaokemaskinen, så....blir väl en och annan duett där kanske!hahaha!

Men , före nöjen går ju som bekant plikten, och plikten för mig till Västerås först idag, för att senare sluta i Ludvika, där jag sover över. Gör en ny sväng till Västerås i morrn, och slutar i lagom tid på eftermiddagen.

Sen blire party party all night long! Hoppas även ni som läser detta får en mysig helg!

Kram på er!/Bejben

Inga kommentarer: