Leta i den här bloggen

måndag 12 januari 2009

Vad krävs för att göra en Bejb nöjd?

Howdi folks!

Fick lov att ta bort det tidigare inlägget jag skrev om mäns oförmåga att prata klartext, fick lite påtryckningar från flera håll, med olika synpunkter om detta. Tyckte det var lika bra, insåg väl själv sen oxå, att det kanske var lite väl...tja...det kunde misstolkas lite helt enkelt.

MEN! jag säger det iallafall...jag är fortfarande fast i den teorin, att män tänker inte lika som kvinnor när det gäller romantik och uppvaktning!
Jag menar, vi kvinnor (läs JAG) uppskattar verkligen att bli uppvaktade! Jag menar, kan ju bara gå till mig själv här...vilket kanske är bäst...hehe...tänker inte blanda in vad andra kvinnor tycker här, men misstänker ändå att jag har många med mig här..

Asså, jag är inte den som kräver rosenblad strödda över torget där jag kommer gående,eller begär att mannen håller upp bildörren åt mig, skulle nog snarare bli chockad över sånt!
MEN! jag är i grund och botten helt obotligt förtjust i gammeldags uppvaktning, såsom kanske en blombukett en vanlig onsdag(utan att det ska betyda att karln har gjort nåt dumt som behöver förlåtas!), lika glad blir jag för en middag på tu man hand, eller att mannen i mitt liv ringer och säger att det blir en biokväll med tillhörande popcorn å läsk!

Sen skadar det ju inte att få höra att man är bäst i världen, gör den godaste potatisgratängen, att man ser ung och fräsch ut (helst när man är full i finnar och har mens, då betyder det guld) samt att jag är älskad för den jag är, vilken tid på dygnet det än måtte vara...

Herregud! Jag har väl inga stora krav eller? Hur lätt som helst att impa på mig juh!

kramar till er alla!/Bejben...............

Inga kommentarer: