Leta i den här bloggen

torsdag 14 maj 2009

Kryssning flaggas!

Mot böljan den blå!

ja, nu är det dags för mitt helt ovetenskapliga test! Tänker kliva ombord på "Färjan" och kolla extra nog hur/var/när det blåser som mest....troligen så gungar det så mycket så det inte blir någon karaoke för mig...eller det är i allafall det vi hoppas på...då har jag ju en ursäkt kanske...

Fast å andra sidan, det brukar aldrig bli en kryssning utan karaoke...har bangat en gång tidigare, men då hade jag ingen röst, var jättehes och fick viska hela resan...skönt att man kan beställa drinkar med teckenspråk! Inte svårt kanske, när bartendern kände igen oss och bara nickade när vi kom dit...han visste exakt vad vi ville ha..bra service det! ;)

Får se vad den här resan kan bjuda på i form av roligheter...ska väl kanske akta oss för kamerorna...de filmar tydligen......eller oxå får ni se mig krälandes på bardisken ropandes: " Färjan-Håkan! ge mig en Moschito!"

Skepp O´Hoj!

Inga kommentarer: