Leta i den här bloggen

torsdag 21 maj 2009

Läser du?

Satt och grunnade igår, just när jag passerade Motala(det är där man kan tänka bäst, i radioskuggan utan mottagning för varken mobil eller annat...)

En tanke slog mig då,att jag undrar just om det är NÅGON som läser min blogg? Asså, jag tror att det är ett par stycken(ja, jag vet, jag ska skaffa en sån där besöksräknare, men jag är så jävla oteknisk på sånt)
Eftersom det ytterst sällan är någon som kommenterar något, så finns det flera anledningar till detta, de mest självklara är väl det här:

1. ingen har läst
2. det var inte kuligt/intressant/upprörande/gulligt/spännande/upphetsande nog
3. den eventuelle läsaren har inte ork/skiter i det, men ligger dubbelvikt i soffan och garvar/gråter.

Det jag ville säga, var väl egentligen att jag saknar en liiiiiten respons lite då och då, för att boosta mig lite, tar emot både ris och ros naturligtvis(fast det är ju roligt med glada tillrop åff kårse)

1 kommentar:

Hannatildas hörna sa...

finns nog nåra som läser den tro mej...dom e lite blyga med kommentarerna bara...e ju mestadels jag som brukar lämna spår här..