Leta i den här bloggen

tisdag 29 november 2011

Febrig flicka fixade fortbildningen!

Öjjj!

Hemkommen efter en dag i utbildningens tecken! Har haft den återkommande säkerhetsfortbildningen vi har inom järnvägen.
Provet gick galant, klarade det med god marginal, vilket jag inte alls hade förväntat mig idag!

Har nämligen både feber, ont i kroppen och känner mig lite hängig i största allmänhet.

Nåja, lite piller och mixturer fixade biffen, så nu ligger jag på soffan och dricker glögg.

Var in på den lokala Ica-butiken på vägen hem, fick höra en välbekant röst bakom en hylla....jo, det var minsann min son och hans pappa som var där och handlade!
Sonen blev skitglad och kastade sig om halsen på mig (man skulle ju inte tro att det var IGÅR jag lämnade dem)

Han undrade om han fick följa med mig hem, men jag förklarade att det är ju pappas vecka nu, så vi lär ses på måndag igen, vilket han inte gillade.

För min del hade barnen gärna fått följa med hem, men....de lär ju vara hos sin pappa oxå, så jag höll väl god min där och då, sen kom det en liten tår i bilen på vägen hem.

Usch va jobbigt det är att vara varannanveckasförälder!

Inga kommentarer: