Leta i den här bloggen

fredag 18 november 2011

Grubblers och svarta påsar.


G´dagens!

Helt plötsligt är det fredag, tyckte nyss det var måndag!

Har jobbat som en gnu hela veckan, tidiga morgnar har verkligen satt sina spår kan jag säga! tycker mig se nya rynkor och svarta påsar under ögonen varje dag.
Tur det finns smink som kan täcka över det värsta iallafall.


Det jag grubblar över mest av allt just nu, är om jag får fortsätta på mitt jobb efter december månads slut. Mitt kontrakt löper ut då, och framtiden ser oviss ut, än en gång.

Jobbigt faktiskt, för jag tror nämligen inte att jag får vara kvar.

Hoppas jag får ett besked snart, om inte, så blir det till att söka nytt igen då...men jag vill verkligen vara kvar, älskar mitt jobb!

Nä, dags att sluta fundera för ögonblicket, tids nog kommer domen.

Inga kommentarer: