Leta i den här bloggen

fredag 25 november 2011

Nu e de slut på veckan , de e dags för.....

fredagsmys!


Goddag fredag!

Igen liksom! Har ju sagt det förr, att veckorna går så rackarns fort!

Har haft det traditionella fredagsmyset med familjen här, då det mesta styrs av barnen.
Väldigt inrutat, med tacos att ätas till middag, sen bänkar vi oss framför tv´n med chips alt ostkrokar, gul dricka och "Rampljuset" och "Barda" som underhållning för barnen.
Det knapras och slurpas från alla håll i soffan och en och annan kudde hålls upp framför ögonen när det blir lite otäckt på "Barda",hihi!


Nu sover barnen, och själv laddar jag för en helg med mina bästa tjejvänner, vi åker till Ullared i morgon bitti för att sätta sprätt på lite kosing! Ska bli jättekul!

Gudarna skall veta att jag nästan ALDRIG gör något på "egen hand" när barnen är här, då brukar allt fokus ligga på dem.
Känner därför en gnutta dåligt samvete för att jag drar iväg sådär, fast jag vet att min kära sambo fixar allt här hemma galant!


Så, med det mina vänner.......ha en härlig helg!
Nästa gång jag skriver är jag förmodligen ett antal tusenlappar fattigare, men säkerligen nöjd med mina julklappsfynd och allt som jag inte visste att jag behövde köpa! ;)

Inga kommentarer: