Leta i den här bloggen

tisdag 1 november 2011

Smidig som ett väggfast kylskåp!

den enda som är smidig i den här familjen är väl kattungen!


Knak, brak, squiiiiise, kläm och tryck!

Mmmm, så lät det och framför allt kändes det när jag var hos en massör idag!

Fick ett tips av en tjej på den lokala Ica-butiken, att den här tjejen, hon kunde minsann massera! "hela" Ica var där och fick vad dom tålde sa hon!

Ok, tänkte jag och bokade en tid, för det behövdes verkligen!
Vaknade i Mjölby i morse och tackade gudarna att jag hade massagetiden idag, för nacken och axlarna var som stockar och cement, kände att något inte var helt som det skulle där.


Mycket riktigt, massören Carina hittade både det ena och det andra, låsningar och diverse muskler som borde varit mjuka, men var ack så hårda!

VAr beredd på att det skulle vara lite "ontskönt", men det var jävlarimig bara ont! Åtminstone i början, sen kunde jag njuta delvis av behandlingen.

Efter dryga halvtimmen på britsen reste jag mig upp som en ny människa! NÅja, ny och ny, men mjukare där det borde vara mjukt...hehe.

Bokade raskt en ny tid, min kropp behöver det!

Slutbetyget blev: Den bästa massören jag har varit hos ever!
(och jag har provat några)


Halleluja moment som Kishti Tomita skulle ha sagt!

Inga kommentarer: