Leta i den här bloggen

onsdag 7 december 2011

Krax sa kråkan och snöt sig....

Superbejben är snorig!


Äntä förkylt då?

Mmm, var ju bara 2 månader sen sist det var sjukstuga för undertecknad.

Men ja e inte bitter!

Finns ju dom som har det värre, som inte bara har huvudvärk, feber, ont i kroppen , ont i halsen och som snyter ut halva hjärna varje kvart!

Känner mig ju inte dundersjuk heller, lite sådär mittemellan......så jag kämpar väl på, trycker in lite dundermedel och jobbar på.

Vem vet, jag kanske inte har nåt jobb att gå till efter december månads slut?
Mitt kontrakt löper ut, och jag har ännu inte fått något besked om hur det blir framöver, så jag är lite nervös och orolig.


Hade varit fint med en fantastisk julklapp i form av anställning!
Håll tummarna för mig va?


/hojt,snörvel, krax

Inga kommentarer: