Leta i den här bloggen

onsdag 7 december 2011

Tävling/utlottning!


Jamen nu ser ni väl i syner tänker ni?

Hon har väl aldrig tävlat ut nåt eller haft nån utlottning av något som helst slag!
Och ni har helt rätt!


Tänkte skoja till det lite och så här går det till:

Eftersom det är rätt fattigt med kommentarer och även läsare på min enkla, anspråkslösa blogg, så tänkte jag som så, att om jag lyckas komma över 50 unika läsare per dag under resten av veckan, och att ni som läser lämnar en kommentar här nedan, så lottar jag ut ett pris på söndag!

Priset då? ja, inte är det som i en inredningsblogg eller så, utan här kör vi med enkla men ack så trevliga priser!

Priset jag lottar ut, är något ätbart! VAd det blir, talar jag om på söndag!

för att ha chansen att vinna, så behöver du altså bara kommentera min blogg, skitlätt!

Lyyyyyycka till!

2 kommentarer:

Superlille sa...

Håller tummarna för att det löser sig på jobbfronten och att förkylningen går över! Är du duktig på att kommentera andras bloggar? ;-)
/Lillemor

Bejben sa...

TAck Elvy!
Duktig vet jag inte om jag är, men jag kommenterar gör jag, kanske inte varje gång jag är in och läser, men något tassavtryck lämnar jag nog!