Leta i den här bloggen

torsdag 29 december 2011

Sista dagen, igen då....

Imorgon gör jag mitt sista skift på tåget, då jag inte behövs längre.

Något jag inte riiiktigt tror på, vi får se hur många dagar/veckor det går innan de ringer och beeeer mig komma tillbaka och styra upp ett och annat!
Ska infinna mig på Arbetsförnedringen på måndag iallafall, suck.

För att muntra upp tillvaron lite, så drog jag igång en liten tripp med ett stort båtbolag istället, bokade in en kryssning i slutet på månaden!

269 spänn för hytt, bussanslutning och lunchbuffé, kanonpris för en fattiglapp som mig!

Hoppas få med mig en stor del av jobbarkompisarna, en handfull har redan bokat, roligt roligt!

Hepp!

2 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Go kväll bruden :)
Jag har googlat lite efter besticklådan men hittar ingen :( Jag har köpt min på Himlarum men såg inte att det fanns någon där heller..... ska jag lägga ut en fråga på bloggen åt dig?

Kramen

Bejben sa...

det är lugnt, den kommer till mig så småningom...när det är meningen! ;)