Leta i den här bloggen

onsdag 13 augusti 2008

Domedagen närmar sig....

Käääära vänner,kollegor och annat löst folk!

Har just insett att mina dagar är räknade....ja asså....lediga,lata,jobbiga,låånga,svettiga semesterdagarna är snart slut! På måndag börjar allvaret igen,och inget Regina-tåg kan räkna med att känna sig säkra längre!Ingen Y1:a eller Itino heller för den delen....
Japp,nu ska Bejben in i uniformen igen,nya friska tag utlovas!

Guuud så hurtigt det lät! Tänkte bara ingjuta mig själv med mod,för att återgå till rutinerna igen kan vara svårt i början,med dagistider att passa,fyrkantsnyckeln ska putsas....you name it!

Men,ska sanningen fram...och det ska den väl....?Jo,jag längtar lite till jobbet faktiskt! Ja,jag vet,låter väl helt sjukt,men efter 4 veckors ledighet så saknar jag kollegorna,den goa gemytliga stämningen och den helt sjuka humorn som många har begåvats med!
Sen att jag gillar jobbet i sig gör väl inte saken sämre,me like!;)

Tänkte passa på att komma med en liten varning såhär inför hösten/vintern.Ja,jag vet....det snöar inte än...men ändå.

Ät inte gul snö!

/skitstor kram till alla!

Inga kommentarer: