Leta i den här bloggen

söndag 3 augusti 2008

Festresumé!

Jag hoppas att brudarna på bilden tillåter mig att publicera....måste ju bara visa hur kul vi hade,och hur snygga vi var! Från vänster ser du undertecknad...,Rina,Claudia och Linda.
Här hade vi just gått tipspromenad i regnet,men vi var lika glada för det!

Vi var ca 20 pers på Bridgets fest,och vi hade verkligen skitskoj! Alla verkade trivas,vi åt goood mat och drack vingelvatten till det. Musiken spred dansglädje åt de som kunde sina moves och även till dem med två vänsterfötter..
Den här baljan var fylld med allahanda drycker,det här var vad som var kvar i morse....ja,jag säger i morse,för vi var några som höll ut länge...gick och lade oss runt 4.30-snåret....
Jodå,än kan tanten festa! Men,så mår man ju därefter idag då!

Festen blev väl en succe tror jag nästan att alla som var där kan hålla med om,och jag hoppas att födelsedagsbarnet,Bridget är nöjd och glad.

För den som vill se fler bilder från festen,så finns det upplagt på min profilsida på Facebook!

Kramelikram till den som vill ha en.../Bejben

2 kommentarer:

Hannatildas hörna sa...

oj, vikken fest! tur vi inte gör det så ofta för det tar ju på krafterna, men ack så roligt när vi väl har party! tror att det var dagen efter för samtliga festdeltagare jag pratat med idag.

kramisar!

Hellen sa...

Ja det var en super trevlig fest...så kul och det verkar ha fortsatt i samma stil!
Synd jag var tvungen att gå :( åkte förbi och tittade när jag åkte hem 07.15...huset stod ju kvar i alla fall !! :))
Ha det gott!
Kram Helen