Leta i den här bloggen

tisdag 26 augusti 2008

Nu är det kört!

Jaa, ta mej tusan så gick jag och blev förkyld häromdagen! Kände det var nåt på gång, men det drog ut på tiden(som med allt annat just nu...)
Igår så behagade den onda halsen kompletteras med en försvarlig mängd .....törs man säga så otäcka ord..? jo....det törs man!

S N O R !

Uschamej, känner mig lite skruttig och i stort behov av en dag under täcket med en bra bok, en låda fina praliner och lite radioskval på låg volym! Bara att drömma om, när man har två huliganer hemma som kräver sitt! När man är småbarnsmamma så är det inte legitimt att vara sjuk,att bara få tycka synd om sig själv lite...nix pix!

En till grej som är otroligt frusterande är att när jag är lite hängig/sjuk, så blir även min hy helt förvandlad! Hela fejjan ser ut som en fjortonårings! Full i finnar och likblek...nu är jag väldigt glad att ingen ser mig!
Ska jobba imorrn, man tackar ju gudarna att sminket är uppfunnet!

Nä, bara att bryta ihop och komma igen, som alltid!

Snorig kram/Bejben

Inga kommentarer: