Leta i den här bloggen

torsdag 21 augusti 2008

Hösten är här!

Jupp,då är man tillbaka i vardagen igen, och jag säger bara: Fy faaaaan va skönt!

Har haft några fina veckor med familjen, men barnen längtade till kompisarna på dagis, och jag saknade kollegorna på jobbet! Jomenvisst!

Tar ett tag innan hjärnan och kroppen vänjer sig vid skiftarbetet igen märker jag, för jag är skittrött! Blev av med Fagersta-oskulden igår, dvs jag hade den turen när man sover i Fagersta. Var trött när vi kom dit, men inte fasiken sov jag nåt vidare inte! Suck!

Så, den resenär som ringer och klagar på att det bara jobbade spöken ombord i morse till Borlänge, hade nog helt rätt!

Nu är i allafall hösten här, och jag njuter mest av den årstiden faktiskt! Tycker om långa promenader i höstrusket, de fina färgerna i naturen. Terapi för en trött själ!

Man måste ju ha saker att se fram emot så här på hösten och jag har redan prickat in några tillfällen som jag skulle tippa blir höjdpunkter!

För det första: personalfesten den 27 /9, jadå, ska dansa på borden och rocka hela natta!

För det andra: jag och ett gäng andra tokiga brudar ska iväg på vår årliga kryssning!Garanterat kul i det sällskapet! Även där utlovas dans till långt uti natta!

Tills vi hörs igen,må så gött och var rädda om varandra !

Inga kommentarer: