Leta i den här bloggen

onsdag 1 oktober 2008

Festligt värre!

Hepp!

För er som inte var med på den omtalade personalfesten, så kan jag berätta att den var en succe! Ja, det var helt enkelt skitskoj! Hade lekar/tävlingar , god mat, god dricka och kanonmusik att svänga sina lurviga till!
Dansgolvet besöktes flitigt av mig och nästan 100 pers till,så det var hålligång till långt efter midnatt och stämningen var på topp hos de flesta tror jag!

Jag hade turen att få dansa mycket, jag älskar att dansa, både foxtrot och vild disco..sen förståss lite kramigare varianter emellanåt oxå!:)

Tiden gick alldeles för fort, och plötsligt stod vagnen (bussen) utanför och väntade på Askungen (Bejben) för att transportera henne säkert hem, utan att förlora henne ur sikte. Hjälpsamma kollegor såg till att hon kände sig trygg under färden hem!

Nu går man ju runt i skräck och fasa och undrar om det skall läggas ut några bilder från festen på intranätet? Det var ju några flitiga fotografer som rätt va det var brände av en blixt eller sju, kanske jag måste kontakta fotografen och be dem censurera lite?;)

Ni som var med, tack för himla trevligt sällskap! utan er hade det inte vart nån fest!

Kramar,Bejben

Inga kommentarer: